Image

مبدا

در ابتدا نوشابه انرژی زای هایپ توسط بنیان گذار برند Hard Rock Cafe راه اندازی شد، که مورد مصرف تیم های موتورسواری بود. این محصول در ابتدا حامی تیم Arrow Formula One و موازاتا Benetton F1 ،Williams F1 ،و Nascara outfit و چندین تیم موتور سواری دیگر بود.

1997

در سال 1997 آقای برترند گشوت قراردادی را با هایپ انرژی به منظور معرفی محصول به فرانسه امضا کرد. برترند یکی از معدود افراد توزیع کننده ای بود که به طور جدی به نام تجاری متعهد بود و در سال 1998 او به مجوز سوییس برای خرید سهام شرکت هایپ دست یافت.

Image
Image

2000

در ماه می 2000 او به توافقی برای بازسازی شرکت دست یافت. تا سال ۲۰۰۰ نوشابه انرژی زای هایپ دارای 4 نوع محصول بود: Hype MFP با طعم و مزه توت فرنگی و زغال اخته، Hype Morning Rush با طعم مرکبات، Hype passion Attack با طعم میوه شور و Hype Night Boost با طعم هلو.

سیر تکاملی

بعدها این شرکت به نسخه جدیدی از نوشابه انرژی زای هایپ در بازارهای مختلف دست یافت. در حال حاضر در نوشابه انرژی زای هایپ از آب میوه های تازه استفاده میشود که شامل ده نوع ویتامین و بدون هیچ رنگ مصنوعی و موادنگهدارنده ای می باشد این محصول پاستوریزه شده است.پیشرفت محصولات نوشابه انرژی زای هایپ موجب ترقی شرکت گردید. اولین بار در فرانسه و سپس در خلیج فارس و امریکا و کانادا راه اندازی شد و در سال 2001 به رشد جهانی قابل توجهی دست یافت.

Image
Image

نوشابه انرژی زای هایپ در حال حاضر

در حال حاضر نوشیدنی های نوشابه انرژی زای هایپ شامل:

Hype Energy MFP ، Hype Energy Up، Hype Energy Mojito, Hype Energy Enlite, Hype Energy Afterdark, Hype Energy Shot می باشد و هم اکنون در 45 کشور جهان عرضه می شود.