
راننده سابق مسابقات فرمول یک (۱۹۹۴-۱۹۹۵)، برنده مسابقات ۲۴ ساعته لومان و مدیر عامل کمپانی نوشیدنیهای انرژیزای هایپ


تکامل طراحی


پیشینه
هایپ انرژی برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ توسط بنیانگذار کافه هارد راک راهاندازی شد و در سالهای اولیه فعالیت خود در مسابقات اتوموبیلرانی حضوری پررنگ داشت; این برند در ابتدا با حمایت مالی از تیم فرمول یک ARROWS و بعدها با پشتیبانی از تیمهای BENETTON F1، WILLIAMS F1، تیمی در NASCAR و چندین تیم موتور سیکلت، برای خود جایگاه مهمی بدست آورد. هایپ انرژی که همواره با سبک زندگی عاشقان فرمول یک هماهنگ و همراه بود و در جایگاه مخصوص تماشاچیان نیز حضور پررنگی داشت، بودجه قابل توجهی را به حمایت مالی در این حوزه اختصاص داد تا به یک نام مطرح بینالمللی تبدیل شود.

۱۹۹۷
در سال ۱۹۹۷، برتراند گشو توافقنامهای را با شرکت نوشیدنی٬های انرژیزای هایپ برای معرفی و توزیع محصولات این شرکت در فرانسه امضا کرد. گشو راننده فرمول یک بود و این موضوع ورزش و مسابقات ماشینسواری را به یکی از حیطههای اصلی فعالیت هایپ تبدیل کرد. در سال ۱۹۹۲، گشو به عنوان یک راننده F1، یک فصل کامل را با تیم لاروس به پایان رساند و در مسابقات GRAND PRIX موناکو به مقام ششم دست یافت. در خارج از فرمول یک، برتراند گشو در سال ۱۹۹۱ به همراه جانی هربرت و فولکر وایدلر عنوان قهرمانی مسابقات ۲۴ ساعته لومان را از آن خود کرد.

۲۰۰۰
در سال ۲۰۰۰، برتراند گشو به تیم رهبری کمپانی نوشیدنیهای انرژیزا هایپ پیوست و تغییراتی مهم در ساختار آن ایجاد کرد. او چهار محصول هایپ را در طیف محصولات این برند باقی نگه داشت: نوشیدنی HYPE ENERGY MFP با توتفرنگی و کربنبری، نوشیدنی HYPE ENERGYMORNING RUSH با طعم مرکبات، نوشیدنی HYPE ENERGY PASSION ATTACK با پشنفروت و نوشیدنی HYPE ENERGY NIGHT BOOST با هلو.


اسپانسرشیپ تیم فرمول یک RACING POINT F1
هابپ انرژی با حمایت مالی از تیم RACING POINT F1 که در زمان رانندگی آقای گشو برای این تیم، با نام JORDAN F1 شناخته میشد، با طرفداران فرمول یک ارتباط برقرار کرد. لوگوی هایپ انرژی در طرح اختصاصی تیم، بر روی دماغه خودرو، بخش داخلی باله عقب، ایرباکس، کابین راننده و در بعضی مسابقات بر روی باله عقب ظاهر میشد. در سال ۲۰۱۸، لوگوی هایپ انرژی روی لباس رانندهها و اعضای تیم نیز درج شد. هایپ انرژی توانست با فعالیتهای رسانهای و ارتباط با طرفداران، مسابقات شبکههای اجتماعی، تولید قمقمههای اختصاصی فیبر کربن برای مخاطبین و البته با عرضه نامحدود نوشیدنیهای انرژیزای هایپ که به آنها انرژی میدادُ در طول فصل از تیم پشتیبانی کند.

سرعتی که به آن نیاز داری
در طراحی قوطیهای نوشیدنی انرژیزای هایپ از میراث و سابقه حضورمان در عرصه اتوموبیلرانی الهام گرفتهایم تا طرح قوطیها مشابه خودروهای مسابقهای، سرعت و شتاب مسابقت را تداعی کند. در این طراحی المانهای فیبر کربن و درپوش مشکی مات با رنگهای پرانرژی ادغام شدهاست تا شما را در یک آن از ۰ به ۱۰۰ برساند.
